Susu su su susu susu suu,waa....gomen, wasure te... su susu su susu su...susu su su SUKI DAISUKI!

''Öömh...tuota....minä...sinusta....minä...minä...minä...MINÄ TYKKÄÄN SUSTA''

 

Rakkaus/Ihastuminen..

Mitä se tuo mieleen?

Punaiset posket, nolona katseleminen, änkyttäminen, stressaantuminen, paidan helmaa näprääminen.

:3 Rakkaus on hauskaa, noloa, punaista, ja hempeää.

kaikki pojat sanoo sillon ku ollaan ykkös luokalla:''Ja rakkaushan on ihan kakka, minä en semmoseen sorru!''

Mutta sitten kun aika kuluu, kyllä se rakkaus ja seurustelu alkaa niitä poikiakin kiinnostaa.

 

Rakkaus

 

posket punoittavat hullun lailla ja ei pysty puhumaan mitään kun sydän hakkaa tuhatta ja sataa.

Sinä vain hymyilet ja odotat minun sanovan sen: ''Tykkään susta..''

Mutta minä vain änkytän anteeksi pyynnöt ja sanon ettei minulla ollutkaan mitään asiaa.

FAIL tulee mieleesi heti kun ihastuksesi on lähtenyt. Ystäväsi tulevat luokse ja kysyvät mitä se sanoi

Olet vaan hiljaa ja pudistat päätä...

 

Rakkaus on vaikeaa, välillä ainakin...

 

Ne ne ne nee, ne , chotto ii?

isogashii nara, gomen.

Sukoshi dake, ne sukoshi de ii.

Oshaberi ni tsukiatte.

dou shiyou ka? nani shiyou ka

etto....geemu demo suru?

Shiritori shi yo

shiri to 'ri'.....' ri' n

Gomen ne.....tsukudaka nai ne...

Onaka suka nai? Nani ka tabe tai?

e eeto...atashi....mizy dee ii ya

 

Rin Kagamine - I like you, I love you ~