Olen koko päivän ollut aika angst. Aamulla heräilin ja nukahdin taas, se on tosi rasittavaa. -__-''

Ja sitten ystäväni tuli hakemaan minua virpomaan, olisin tahtonut kieltäytyä mutta olin jo luvannut hänelle ja sitten lähdin.

Kävimme parissa talossa ja sitten minä lähdin takaisin kotiin, minua suututti. tiellä oli loskaa ja siinä oli vaikea kävellä, minua heikotti ja oli huono olo. Kun pääsin kotiin, menin heti suihkuun ja pesin hiukseni, sekin suututti minua. Olin jo valmis vajoamaan alas maan alle, mutta raahauduin keittiöön ja otin patonkia, se maistui hyvälle ja menin koneelle. Siellä oli kaikki netti ystäväni, aloin jutella heidän kanssaan ja aloin tulla paremmalle mielelle, he nauroivat ja repeilivät aika tyhmille asioille, minäkin aloin nauraa ja pian olin hyvällä mielellä. Lähdin myöhemmin päivällä isäni synttäreille ja menin heti halaamaan serkkuani, hän on aika sympaattinen poika. Pidän hänestä paljon. Sitten menin tyttö serkkuni luo, hän oli koneella. ''LAURAAh'' Hän huudahti kun näki minut, ja sitten halasimme. Olimme koneella ja hän antoi minun mennä meseen, menin ja siellä oli samat hemmot kuin aikaisemmin. Juttelin ja nauroin heidän jutuilleen, samoin serkkuni. Sitten vähän ajan päästä minun piti lähteä ja halasin isäni ja kummatkin serkkuni. ''Moikka'' huikkasin ja menin äidin kanssa autoon. Ja nyt, olen tässä, angstaan ja kuuntelen Voicea, pitäisi mennä nukkumaan, paras ystäväni on mesessä ja juttelen hänen kanssaan, kuunelen samalla Bryan Adamsin you can't take mea, se on  jotenkin ihana biisi, se saa mielen hyvälle mielelle. Voicelta kuuluu The baseballsia, ihana bändi<3 Mutta taidan mennä nyt nukkumaan, öitä kaikille ~♥